Nederlands
EUR

Veel Gestelde Vragen

Hoe lang zijn uw geschatte levertijden?

Verwerking, logistiek, voorraadbeheer en uiteindelijk verzending vereisen een levertijd van maximaal 3 tot 15 werkdagen. Sommige producten worden veel sneller geleverd, u kunt op het productblad kijken wanneer het product sneller geleverd wordt. Wij doen er alles aan om zo snel mogelijk aan al onze klanten te leveren, terwijl we de onberispelijke kwaliteit van onze producten behouden.

Hoeveel betaal ik voor de bezorging?

Levering is gratis.

Ik heb geen nieuws over mijn pakket, wat moet ik doen? Is dat slecht ?

Tijdens de bezorging sturen wij e-mails om u op de hoogte te houden van de locatie van uw pakket. Aarzel niet om uw SPAM te controleren, en u kunt de voortgang van uw pakket op de pagina volgen tracking van pakketten.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

U heeft uw bestelling niet ontvangen en u begint zich zorgen te maken? Geen paniek Tokyo Techwear™ garandeert een veilige levering. Onze klanten zijn voor ons het allerbelangrijkste, u bent onze prioriteit. Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid op ons als een pakket verloren gaat. U kunt per e-mail contact met ons opnemen: contact@tokyotechwear.fr of vanaf de pagina contact bij de geringste vraag of bezorgdheid van uw kant.

Waar komen uw artikelen vandaan? 

Onze producten worden in Europa en Azië vervaardigd en opgeslagen om de kosten te verlagen en u een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden.

Levering naar overzees Frankrijk (DOM-TOM)

Leveringen naar overzeese bestemmingen (overzees Frankrijk) duren vaak langer (tussen 30 en 60 dagen vanaf de dag van de bestelling) om voor iedereen financieel toegankelijk te blijven. Voor de volgende landen wordt een kleine meerkost voor levering gevraagd: Guyanne, Guadeloupe, Martinique, Mayotte, Réunion, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Nieuw-Caledonië, Wallis-et-Futuna, Frans-Polynesië en Saint- Martin.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Uiteraard kunt u uw bestelling annuleren, wij adviseren u om uw bestelling binnen 24 uur na levering te annuleren. Wij adviseren u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via contact@tokyotechwear.fr : Wij zullen zo snel mogelijk reageren.

Ik wil mijn product graag retourneren, wat moet ik doen?

Zoals artikel L221-24 aangeeft, heeft u tot 14 dagen na ontvangst van het pakket de tijd om uw bestelling aan ons te retourneren en een terugbetaling aan te vragen. Schrijf ons gewoon op contact@tokyotechwear.fr vergezeld van uw bestelnummer. Om voor terugbetaling in aanmerking te komen, moet uw artikel nieuw zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen.

Zijn mijn bankgegevens veilig?

Ja ! De “HTTPS” aanwezig in de URL’s van onze winkel getuigt van de kwaliteit van onze diensten. HTTPS is de variant van “http” die wordt beveiligd door het gebruik van SSL/TLS-protocollen. HTTPS wordt gebruikt om financiële transacties op verkopersites te beschermen. Als e-retailers zijn we ons ervan bewust dat het gebruik van SSL tegenwoordig essentieel wordt. Dit is de beste manier om uw gegevens te beschermen en uzelf te beschermen tegen hackers of identiteitsdiefstal. Visueel wordt het SSL-certificaat weergegeven door een hangslot dat in de URL-balk van de webbrowser verschijnt. Het wordt ook weergegeven door een “s” die “veilig” betekent en die is toegevoegd aan het “http”-protocol op de website in de adresbalk.

Wat zijn uw betaalmethoden?

Onze site biedt alleen veilige en veilige betaalmethoden. Wij bieden zowel PayPal als creditcards en debetkaarten aan.

Het artikel dat ik wil kopen is niet beschikbaar

De voorraad van onze producten wordt dagelijks bijgewerkt, u kunt regelmatig terugkomen omdat geen van onze producten langer dan één dag niet op voorraad is.

Hoe contact met u opnemen?

Om contact met ons op te nemen, is niets eenvoudiger. Er zijn twee oplossingen voor u beschikbaar:

Onze klantenservice is 7 dagen per week geopend en zal zo snel mogelijk reageren.

Ik wil graag “in bulk” bestellen?

Als u in grote hoeveelheden wilt bestellen, kunt u een e-mail sturen naar ons team op contact@tokyotechwear.fr

Kunnen de kortingscodes gecombineerd worden?

Neen. Behalve in uitzonderlijke gevallen of promotionele aanbiedingen accepteren wij slechts één kortingscode per bestelling.